Posty

Majówka 2023 - Słowacja

Obraz
 Majówkę spędziliśmy w niezwykłej podróży po Słowacji z Południk 21.  Przez malownicze krajobrazy dotarliśmy do Orawskiego Podgrodzia, gdzie czas zatrzymał się wiele wieków temu. Wąskie uliczki, historyczne budynki i zamek zapraszają do odkrywania tajemnic przeszłości. Następnie udaliśmy się do urokliwego Vilkolinca, wioski, która zachwyca pięknem tradycyjnej słowackiej architektury. Spacerując po jej brukowanych uliczkach, poczuliśmy się jakbyśmy przenieśli się w czasie. Kolejny dzień naszej przygody zaczęliśmy od odwiedzenia imponującego zamku w Bańskiej Szczawnicy. Jego potężne mury i niezwykła historia wciągnęły nas w świat rycerzy i królewskich dworów. Następnie udaliśmy się do skansenu górniczego, gdzie mogliśmy poznać trudną, ale niezwykle fascynującą pracę górników. Przeszliśmy przez podziemne korytarze i zobaczyliśmy, jak wyglądała codzienność tych bohaterów pod ziemią. Na koniec dnia odwiedziliśmy piękną Kalwarię, miejsce pokoju i refleksji, które zachwyciło nas swym urokiem

Fotospacer z Olympusem: Metro Warszawskie

Zimny i chłodny listopad to idealny czas aby poszukać cieplejszego miejsca do fotografowania.... więc dlaczego nie pod ziemią.... Kolejny Fotospacer z Olympusem i Epson odbył się po Warszawskim Metrze. Fantastyczna przygoda, choć zdjęcia mogliśmy robić tylko poza strefą biletową. Nagrodą za to było zwiedzenie miejsc niedostępnych dla pasażerów.  Zapraszam na spacer po metrze:

Panasonic Lumix Perły Polski - Jastarnia III

Obraz
Fotospacery.pl  wraz z Panasonic Limix  zawsze mają dla nas niespodzianki. Na plaży piękna modelka Dominika , wiatr i kolorowe dymy.... ...sesja jak marzenie.... szkoda, że tak szybko skończyła mi się bateria w moim GH5.... ale i tak świetnie się bawiłam i co nie co uwieczniłam.

Panasonic Lumix Perły Polski - Jastarnia II

Fotospacery.pl  wraz z Panasonic Limix  motywują aby odkrywać nowe miejsca lub na stare miejsca spojrzeć inaczej. Spacerując po Jastarni z Panasonic Lumix GH5 z obiektywem Leica 100-400 wypatrzyłam też mniejszych mieszkańców tego miasteczka. Zapraszam do obejrzenia galerii zwierzątek Jastarni.