Fotospacer z Olympusem po Mazowszu I

Piękna, słoneczna styczniowa niedziela to idealny dzień na udane Fotospacery z Olympusem. Tym razem fotospacer był na szynach. Dzięki uprzejmości naszych kolegów Andrzejowi i Jarkowi zwiedzaliśmy zajezdnię tramwajową Mokotów. Działo się... nowe tramwaje, stare tramwaje, hala remontowa, piękny mural na budynku, trenowanie panoramowania. Potem koledzy zabrali nas na przejażdżkę starym tramwajem po Warszawie z przystankiem na zajezdni Kawęczyńska. Czad, naprawdę czad!!! Nasze okrzyki radości i śmiechy, nie mówiąc już o wykładach o sprzęcie Olympusa i opowieści o Warszawie przygotowane przez Warszawską Fabrykę Spacerów, zagłuszał pisk kół starego tramwaju. Radość ogromna, atrakcja niecodzienna a do tego otrzymaliśmy sprzęt Olympusa do testowania. W moje łapki wpadł Olympus OM-D E-M5 II - muszę przyznać, że całkiem ciekawy sprzęt. Mały, lekki, poręczny, łatwy w obsłudze choć nie wszystkie opcje opanowałam od razu, to nie miałam problemu z odszukaniem tego co potrzebowałam. Ze zdjęć jestem zadowolona a Wam jak się podobają?

 #mazowsze_nieoczywiste_Olympus_Epson









































Popularne posty z tego bloga

Szlaki gwiazd

Fotowarsztaty z firmą Samsung Polska - część kulinarna