Fotospacer z Olympusem po Mazowszu II

Jeszcze nie zdążyłam nacieszyć się zdjęciami z pierwszego fotospaceru z Olympusem po Mazowszu, a już udało mi się zapisać na następny. Tym razem Fotospacery i Olympus zaprosiły nas do Podkowy Leśnej. Śladami Jarosława Iwaszkiewicza poprowadziła nas Warszawska Fabryka Spacerów wraz z przewodnikiem Pawłem Siedleckim. Zwiedziliśmy piękny ogród kościelny, spacerowaliśmy malowniczymi alejami, odwiedziliśmy wspaniała drewnianą willę Iwaszkiewiczów, nakarmiliśmy kaczki w parku. Nasz fotograficzny spacer zakończyliśmy zwiedzaniem Stawiska oraz sesją modelki Julii, którą wspaniale przygotowała wizażystka Agnieszka. Czułam, że przeniosłam się w czasie, bo charakteryzacja i urok Stawiska stwarzał niezwykłą atmosferę.

Dla mnie ten dzień był dodatkowo wyjątkowy, gdyż została mi wręczona nagroda za zdjęcie z poprzedniego fotospaceru.

Zachwyciłam się  tym miastem przy zimowej pogodzie i już nie mogę się doczekać aż tu wrócę wiosną i nie tylko.








































Popularne posty z tego bloga

Majówka 2023 - Słowacja

Fotowarsztaty z firmą Samsung Polska - część kulinarna

Szlaki gwiazd