Fotospacer z Olympusem po Mazowszu III cześć spacerowa

Kolejną wycieczkę z Fotospacery.pl, Olympusem oraz Warszawską Fabryką Spacerów odbyliśmy po Skarpie Warszawskiej. Ponownie przekonałam się, że jednak w Warszawie są nieodkryte przeze mnie zakamarki. Nasze przewodniczki pięknie opowiadały, a ja podziwiałam widoki jak turystka. Poza oczywistymi miejscami poprowadziły nas ścieżkami, którymi nigdy wcześniej nie chodziłam. Tak więc była to dla mnie odkrywcza i wspaniała podróż. Mojego zachwytu nie ostudził nawet deszcz, który towarzyszył nam cały spacer.
Dodatkową atrakcją dla mnie było testowanie aparatu Olympus OM-D E-M1. Poza początkową walką z ustawieniami aparat spisał się znakomicie z obiektywem Macro. Nawet deszcz mu nie zaszkodził :) Mam nadzieję, że i Wam spodobają się zdjęcia w deszczowej aurze.
Na fotospacerze mieliśmy też foto niespodziankę w postaci pięknej modelki Wioli ale o tym następnym razem.

#mazowsze_nieoczywiste_Olympus_Epson





















Popularne posty z tego bloga

Majówka 2023 - Słowacja

Fotowarsztaty z firmą Samsung Polska - część kulinarna

Szlaki gwiazd