Panasonic Lumix Perły Polski - Jastarnia I

Nie wiem jak to się dzieje ale jak zapisuję się na Fotospacery.pl to na 99% jest piękna pogoda. Po deszczowym wrześniu trafiło się okno pogodowe na wyjazd do Jastarni wraz z Panasonic Limix.
Po Jastarni oprowadził nas przewodnik Jacek Sikora. Obejrzeliśmy port, zwiedziliśmy Muzeum Pod Strzechą oraz Chatę Rybacką, karmiliśmy mewy na molo i spacerowaliśmy malowniczymi uliczkami aby dojść na plażę gdzie czekała na nas niespodzianka - piękna modelka Dominika (Sesję z Dominiką zaprezentuję w następnym poście - czekajcie cierpliwie).
To była wspaniała fotograficzna przygoda, szczególnie, że zostałam zaopatrzona w Panasonic Lumix GH5 z obiektywem Leica 100-400. Skupiałam się na detalach i bawiłam się przy tym super. Muszę, przyznać że GH5 wyjątkowo przypadł mi do gustu. Miałam wrażenie, że wszystko jest ułożone na korpusie pod mój gust. Idealnie pracowało mi się z tym aparatem. Długa ogniskowa pozwoliła na skupieniu się na innych kadrach niż zazwyczaj. A efekty... oceńcie sami... ja jestem zadowolona.







































Popularne posty z tego bloga

Majówka 2023 - Słowacja

Fotowarsztaty z firmą Samsung Polska - część kulinarna

Szlaki gwiazd